Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa
2013-09-19
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. informuje, że uruchomiona została nowa darmowa usługa Elektronicznego Biura Obsługi Klienta "e-bok". Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, której celem jest ułatwienie kontaktu z PGNiG.
E-bok umożliwia między innymi:
E-bok umożliwia między innymi:
- przekazanie odczytu z licznika gazomierza,
- sprawdzenie terminu płatności wystawionych faktur,
- płatności elektroniczne (kartą lub przelewem) za wskazane faktury,
- sprawdzenie historii wpłat,
- dodanie innego płatnika, Klienta (np. w sytuacji kiedy ktoś dokonuje opłat za dwa mieszkania),
- wyświetlanie wykresów oraz statystyk w zadanym okresie związanych ze zużyciem energii,
- wgląd i edycję swoich danych teleadresowych (email, telefon stacjonarny, komórkowy).
Zachęcamy do korzystania ze strony www.ebok.koog.pgnig.pl
Czytano: 1773 razy