Jak osiągnąć sukces w biznesie, czyli II edycja Kongresu Business Without Limits
Jak osiągnąć sukces w biznesie, czyli II edycja Kongresu Business Without Limits
2017-06-20
Generał Roman Polko, Zbigniew Inglot, prezes Inglot S.A, Grażyna Piotrowska – Oliwa, prezes Virgin Mobile, Bartosz Skwarczek, prezes G2A.com to tylko niektóre nazwiska, które pojawią się podczas II edycji Kongresu Business Without Limits. O tym jak osiągnąć sukces w biznesie, jakie cechy charakteru warto posiadać i jak budować swoją pozycję w oceanie rekinów biznesu już w dniach 21-22 czerwca opowiedzą oni w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena w Jasionce pod Rzeszowem.
Wydarzeniu towarzyszyć będzie Pierwsza Rada Ambasadorów zrzeszona przy G2A Arena, której misją jest pobudzanie inicjatyw w animowaniu aktywności biznesowej regionu i rozwój lokalnych przedsiębiorstw. Rada czuwa nad kreacją i promocją organizowanych w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego wydarzeń, a wśród Ambasadorów G2A Areny są wybitne osobistości, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie.
- Założeniem obrad pierwszego posiedzenia Rady Ambasadorów jest określenie priorytetowych kierunków gospodarczych w kraju i regionie, jak i wskazanie kierunków rozwoju realizowanych projektów G2A Areny Centrum Wystawienniczo-Kongresowego województwa podkarpackiego. Podczas tego spotkania chcemy wypracować rozwiązania, pozwalające na przeniesienie pewnych wydarzeń międzynarodowych do naszego Centrum – mówi Kamil Szymański, prezes G2A Arena.
Posiedzenie Rady Ambasadorów odbędzie się 21 czerwca 2017 o godz. 18.00, podczas pierwszego dnia Kongresu Business Without Limits II. Wśród gości należy spodziewać się m.in.: Serge’a Ferre - wiceprezesa Nokia Europe, Dr Stanisława Kluzy – b. prezesa BOŚ S.A., Janusza Diemko - prezes CRE Polskie ePłatności S.A., kapitana żeglugi morskiej Romana Paszke, prof. dr hab.inż. Marka Langnera z Instytutu Inżynierii Biomedycznej i Pomiarowej Politechniki Wrocławskiej, Marty Półtorak - prezes Marma Polskie Folie Sp. z o.o., Michała Abramczyka - wiceprezesa Michael / Ström Dom Maklerski Sp. z o.o., Michał Czechowski - Współzałożyciel i Członek Zarządu NoaTech, Prof. Dr hab. Anton Stasch - przewodniczącego Rady Naukowej Europejskiego Klubu Biznesu oraz rektora Europejskiej Akademii Technologi i Zarządzania, Oedheim/Niemcy, a także wspomnianych już Grażyny Piotrowskiej-Oliwa – prezes Virgin Mobile Polska i dr Zbigniewa Inglot - prezes INGLOT Sp. z o.o. Gościem specjalnym Rady Ambasadorów będzie Władysław Ortyl - Marszałek Województwa Podkarpackiego, które jest inwestorem i właścicielem G2A Areny Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego.
Wśród gości Kongresu nie zabraknie osobistości związanych z rozwojem miast i regionów, reprezentantów samorządów lokalnych, regionalnych i wojewódzkich. Obecny będzie, wspomniany wcześniej Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego, Magdalena Piasecka, wiceprezydent Wrocławia, Tadeusz Ferenc - prezydent Rzeszowa. Wspólnie będą się zastanawiać nad kluczowymi aspektami aktywizującymi rozwój regionalny i wpływu dobrze prosperującego środowiska branży spotkań na gospodarkę regionu.
Bardzo ciekawym wątkiem Kongresu będzie na pewno konferencja poświęcona kryzysowi w firmie. O tym jak zarządzać kryzysem, neutralizować go we wczesnym stadium i niwelować skutki będą mówili Jan Matysik, prezes Cumulus PR, Andrzej Czarnecki, rzecznik prasowy Pratt & Whitney oraz Tomasz Fill, dyrektor Departamentu Komunikacji w Ministerstwie Rozwoju.
Łącznie zaplanowanych jest 10 paneli oraz kilkanaście niezależnych konferencji branżowych, w których weźmie udział blisko setka panelistów, w tym ekonomiści, przedsiębiorcy, samorządowcy, animatorzy biznesu. Kongresowi towarzyszyć będą rocznicowe obchody pierwszego roku działalności G2A Arena. Organizatorzy spodziewają się ok 2000 gości z całej Polski.
Inwestycja samorządu województwa podkarpackiego, która kosztowała ponad 150 mln zł z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, pozwoliła w ciągu minionego roku zorganizować ponad 100 wysokich rangą wydarzeń. To tutaj spotkał się międzynarodowy świat biznesu i polityki podczas „Kongresu590”. Gośćmi tego przedsięwzięcia byli m.in. Prezydent Andrzej Duda i Premier Beata Szydło. Tutaj również zorganizowano Międzynarodowe Targi „Aerospace & Defense Meetings Central Europe – Rzeszów 2017”, podczas których zaaranżowano ponad 3 tysiące spotkań biznesowych pomiędzy największymi graczami sektora lotniczego. Warto również przywołać organizację takich wydarzeń jak „Forum Europa-Ukraina” czy „Ekogala”.
- Centrum G2A Arena to samo serce podkarpackiego biznesu. Tuż obok jest Podkarpacki Park Naukowo Technologiczny, Specjalna Strefa Ekonomiczna oraz Port Lotniczy Jasionka. Kilka dni temu otwarty został nowoczesny terminal cargo, niebawem powstanie też nowoczesny hotel. G2A Arena z całym otoczeniem to znakomite miejsce do łączenia naszych przedsiębiorców z krajowymi i międzynarodowymi. Tak było przed kilkoma tygodniami podczas Aerospace and Defence Meetings. To była jedna z ponad 100 imprez jakie w tym gmachu odbyły się przez ostatnie 12 miesięcy. Każda z nich była świetną promocją naszego regionu. Nasze Centrum Wystawienniczo-Kongresowe to również znakomite miejsce do promocji inteligentnych specjalizacji województwa. Mnóstwo imprez za nami, ale nie możemy oglądać się za siebie. W tym roku czeka nas II edycja Kongresu 590 z udział prezydenta Andrzeja Dudy i wiele innych prestiżowych imprez – mówi Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego.
Zapraszamy do wzięcia udziału w Kongresie, który odbędzie się w dniach 21-22 czerwca br. w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej Kongresu „Business Without Limits” pod adresem: http://businesswithoutlimits.pl/
O G2A Arena
G2A Arena Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa podkarpackiego. Głównym celem jest organizacja największych, najważniejszych i najbardziej prestiżowych imprez targowych, wystaw i konferencji w regionie. Uroczyste otwarcie obiektu nastąpiło 23 czerwca 2016 roku.
G2A Arena to ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, sala kongresowa na 872 osoby, 2 duże sale konferencyjne na 220 i 190 osób, 8 mniejszych sal, które pomieszczą od 20 do 60 osób, pokój narad na 33 osoby i ponadto dwie sale: restauracyjna i bankietowa, które mogą pomieścić odpowiednio 160 i 120 osób. Dostępny jest także przestronny zewnętrzny i podziemny parking.
Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest biznesowym sercem dynamicznie rozwijającego się regionu. Rzeszów od G2A Areny dzieli jedynie 10 minut drogi. Obiekt jest dobrze skomunikowany z miastem za pomocą transportu publicznego. Do kompleksu można też wygodnie dojechać samochodem. Od Portu Lotniczego „Rzeszów-Jasionka” obiekt dzieli jedynie pas jezdni, odległość od terminala przylotów i odlotów do G2A Areny to 3 minuty pieszo.
Wydarzeniu towarzyszyć będzie Pierwsza Rada Ambasadorów zrzeszona przy G2A Arena, której misją jest pobudzanie inicjatyw w animowaniu aktywności biznesowej regionu i rozwój lokalnych przedsiębiorstw. Rada czuwa nad kreacją i promocją organizowanych w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego wydarzeń, a wśród Ambasadorów G2A Areny są wybitne osobistości, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie.
- Założeniem obrad pierwszego posiedzenia Rady Ambasadorów jest określenie priorytetowych kierunków gospodarczych w kraju i regionie, jak i wskazanie kierunków rozwoju realizowanych projektów G2A Areny Centrum Wystawienniczo-Kongresowego województwa podkarpackiego. Podczas tego spotkania chcemy wypracować rozwiązania, pozwalające na przeniesienie pewnych wydarzeń międzynarodowych do naszego Centrum – mówi Kamil Szymański, prezes G2A Arena.
Posiedzenie Rady Ambasadorów odbędzie się 21 czerwca 2017 o godz. 18.00, podczas pierwszego dnia Kongresu Business Without Limits II. Wśród gości należy spodziewać się m.in.: Serge’a Ferre - wiceprezesa Nokia Europe, Dr Stanisława Kluzy – b. prezesa BOŚ S.A., Janusza Diemko - prezes CRE Polskie ePłatności S.A., kapitana żeglugi morskiej Romana Paszke, prof. dr hab.inż. Marka Langnera z Instytutu Inżynierii Biomedycznej i Pomiarowej Politechniki Wrocławskiej, Marty Półtorak - prezes Marma Polskie Folie Sp. z o.o., Michała Abramczyka - wiceprezesa Michael / Ström Dom Maklerski Sp. z o.o., Michał Czechowski - Współzałożyciel i Członek Zarządu NoaTech, Prof. Dr hab. Anton Stasch - przewodniczącego Rady Naukowej Europejskiego Klubu Biznesu oraz rektora Europejskiej Akademii Technologi i Zarządzania, Oedheim/Niemcy, a także wspomnianych już Grażyny Piotrowskiej-Oliwa – prezes Virgin Mobile Polska i dr Zbigniewa Inglot - prezes INGLOT Sp. z o.o. Gościem specjalnym Rady Ambasadorów będzie Władysław Ortyl - Marszałek Województwa Podkarpackiego, które jest inwestorem i właścicielem G2A Areny Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego.
Wśród gości Kongresu nie zabraknie osobistości związanych z rozwojem miast i regionów, reprezentantów samorządów lokalnych, regionalnych i wojewódzkich. Obecny będzie, wspomniany wcześniej Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego, Magdalena Piasecka, wiceprezydent Wrocławia, Tadeusz Ferenc - prezydent Rzeszowa. Wspólnie będą się zastanawiać nad kluczowymi aspektami aktywizującymi rozwój regionalny i wpływu dobrze prosperującego środowiska branży spotkań na gospodarkę regionu.
Bardzo ciekawym wątkiem Kongresu będzie na pewno konferencja poświęcona kryzysowi w firmie. O tym jak zarządzać kryzysem, neutralizować go we wczesnym stadium i niwelować skutki będą mówili Jan Matysik, prezes Cumulus PR, Andrzej Czarnecki, rzecznik prasowy Pratt & Whitney oraz Tomasz Fill, dyrektor Departamentu Komunikacji w Ministerstwie Rozwoju.
Łącznie zaplanowanych jest 10 paneli oraz kilkanaście niezależnych konferencji branżowych, w których weźmie udział blisko setka panelistów, w tym ekonomiści, przedsiębiorcy, samorządowcy, animatorzy biznesu. Kongresowi towarzyszyć będą rocznicowe obchody pierwszego roku działalności G2A Arena. Organizatorzy spodziewają się ok 2000 gości z całej Polski.
Inwestycja samorządu województwa podkarpackiego, która kosztowała ponad 150 mln zł z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, pozwoliła w ciągu minionego roku zorganizować ponad 100 wysokich rangą wydarzeń. To tutaj spotkał się międzynarodowy świat biznesu i polityki podczas „Kongresu590”. Gośćmi tego przedsięwzięcia byli m.in. Prezydent Andrzej Duda i Premier Beata Szydło. Tutaj również zorganizowano Międzynarodowe Targi „Aerospace & Defense Meetings Central Europe – Rzeszów 2017”, podczas których zaaranżowano ponad 3 tysiące spotkań biznesowych pomiędzy największymi graczami sektora lotniczego. Warto również przywołać organizację takich wydarzeń jak „Forum Europa-Ukraina” czy „Ekogala”.
- Centrum G2A Arena to samo serce podkarpackiego biznesu. Tuż obok jest Podkarpacki Park Naukowo Technologiczny, Specjalna Strefa Ekonomiczna oraz Port Lotniczy Jasionka. Kilka dni temu otwarty został nowoczesny terminal cargo, niebawem powstanie też nowoczesny hotel. G2A Arena z całym otoczeniem to znakomite miejsce do łączenia naszych przedsiębiorców z krajowymi i międzynarodowymi. Tak było przed kilkoma tygodniami podczas Aerospace and Defence Meetings. To była jedna z ponad 100 imprez jakie w tym gmachu odbyły się przez ostatnie 12 miesięcy. Każda z nich była świetną promocją naszego regionu. Nasze Centrum Wystawienniczo-Kongresowe to również znakomite miejsce do promocji inteligentnych specjalizacji województwa. Mnóstwo imprez za nami, ale nie możemy oglądać się za siebie. W tym roku czeka nas II edycja Kongresu 590 z udział prezydenta Andrzeja Dudy i wiele innych prestiżowych imprez – mówi Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego.
Zapraszamy do wzięcia udziału w Kongresie, który odbędzie się w dniach 21-22 czerwca br. w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej Kongresu „Business Without Limits” pod adresem: http://businesswithoutlimits.pl/
O G2A Arena
G2A Arena Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa podkarpackiego. Głównym celem jest organizacja największych, najważniejszych i najbardziej prestiżowych imprez targowych, wystaw i konferencji w regionie. Uroczyste otwarcie obiektu nastąpiło 23 czerwca 2016 roku.
G2A Arena to ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, sala kongresowa na 872 osoby, 2 duże sale konferencyjne na 220 i 190 osób, 8 mniejszych sal, które pomieszczą od 20 do 60 osób, pokój narad na 33 osoby i ponadto dwie sale: restauracyjna i bankietowa, które mogą pomieścić odpowiednio 160 i 120 osób. Dostępny jest także przestronny zewnętrzny i podziemny parking.
Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest biznesowym sercem dynamicznie rozwijającego się regionu. Rzeszów od G2A Areny dzieli jedynie 10 minut drogi. Obiekt jest dobrze skomunikowany z miastem za pomocą transportu publicznego. Do kompleksu można też wygodnie dojechać samochodem. Od Portu Lotniczego „Rzeszów-Jasionka” obiekt dzieli jedynie pas jezdni, odległość od terminala przylotów i odlotów do G2A Areny to 3 minuty pieszo.
Utworzono: 16 czerwca 2017 | Piotr Bartnik
Artykuł pochodzi ze strony: http://podkarpackie.pl/index.php/gospodarka-i-transport/5349-jak-osiagnac-sukces-w-biznesie-czyli-ii-edycja-kongresu-business-without-limits
Czytano: 2393 razy